Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Ε.



ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΙΩΝ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ

(Τα Σωματεία ταξί νομών Δράμας, Έβρου, Καβάλας, Ξάνθης και Ροδόπης)

Μητροπολίτου Χρυσοστόμου, 6
Καβάλα

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

ΠΡΟΣ:
Τον Διοικητή του Ο.Α.Ε.Ε.,
Κύριο Γεράσιμο Βουδούρη.

Κύριε Διοικητά,

H οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα μας άλλα και ολόκληρη την Ευρώπη δεν θα μπορούσε να έχει αφήσει από έξω τον κλάδο των αυτοκινητιστών ταξί. 

Μόλις και μετά βίας καταφέρνουμε να επιβιώνουμε βλέποντας καθημερινά το μεροκάματο να χάνεται. Είναι αδύνατη η επιβίωση με την εκμετάλλευση ταξί, όχι μόνο στις μικρές περιοχές της Περιφέρειας, αλλά και στις πρωτεύουσες των Περιφερειακών Ενοτήτων, καθώς και στα μεγάλα αστικά κέντρα. Αναλογιστείτε ότι στις περισσότερες περιοχές της χώρας η εκμετάλλευση της απογευματινής βάρδιας δεν αποφέρει πάνω από 20 - 30 ευρώ είσπραξη (τζίρο), όταν μόνο τα λειτουργικά έξοδα ξεπερνούν τα 40 ευρώ! Πάρα πολλοί συνάδελφοί μας έχοντας δυσβάστακτα δάνεια για αγορά ταξί ή σπιτιού είναι στο όριο να εγκαταλείψουν την χώρα!

Οι συνάδελφοι που καταφέρνουν να είναι εντάξει με τις συμβατικές τους υποχρεώσεις έναντι του Οργανισμού είναι λίγοι, και το πράττουν, όχι από την (ανύπαρκτη) εργασία τους, αλλά από οικονομίες που, ενδεχόμενα, έχουν. Όταν θα εξαντληθούν και αυτές θα προστεθούν και αυτοί στους χιλιάδες ιδιόκτητες εκμεταλλευτές ταξί που αδυνατούν σήμερα να πληρώνουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές στον Οργανισμό. Όπως αντιλαμβάνεστε σε μια τέτοια περίοδο τεραστίας ύφεσης όλοι θα περιμέναμε κάποιες κινήσεις από τον ασφαλιστικό μας φορέα, τον Ο.Α.Ε.Ε.. Να είναι δίπλα στον ασφαλισμένο και όχι απέναντι του. Με πλήρη γνώση της οικονομικής κατάστασης που βιώνει ο Οργανισμός από τους επαγγελματίες που έκαναν διακοπή και από αυτούς που φαίνεται να έχουν αδυναμία πληρωμής προτείνουμε:

1.Την κλιμακωτή μείωση των εισφορών από 20% έως 10% από την έκτη κατηγορία (6) και προς τα κάτω έως την πρώτη (1).

2.Την δημιουργία νέων ασφαλιστικών κατηγοριών, όπου σε αυτές θα εντάσσονται προαιρετικά, και για όσο χρονικό διάστημα επιθυμούν, οι επαγγελματίες που αδυνατούν να πληρώσουν. Οι ασφαλιστικές κατηγορίες αυτές να έχουν ύψος ασφαλίστρου το μέσο όρο που προκύπτει από την πρόσθεση των ποσών της τελευταίας ασφαλιστικής κατηγορίας του Ο.Α.Ε.Ε. και της μεγαλύτερης του ΟΓΑ. Με τους τρόπους αυτούς θα ελαφρύνουμε λίγο το βάρος όλων των επαγγελματιών για να μπορούν να κάνουν μια προσπάθεια για την καταβολή των ασφαλίστρων. Ακόμη και ο οργανισμός, όπως εκτιμούμε, θα έχει περισσότερα έσοδα αφού περισσότεροι επαγγελματίες θα πληρώνουν.

3.Την απεμπλοκή του ΚΤΕΟ από τον Ο.Α.Ε.Ε., κυρίως στα συνεταιρικά αυτοκίνητα. Ζητάμε το αυτονόητο. Το εργαλείο δουλειάς (ταξί) να μην εμπλέκεται με τα χρέη του ασφαλιστικού φορέα. Να αντιμετωπιστούμε όπως όλοι οι επαγγελματίες. Να ζητείται δηλαδή η ασφαλιστική ενημερότητα στην θεώρηση βιβλίων και στοιχείων και όχι για το αν το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κυκλοφορεί η όχι. Όπως δεν ζητείται από τους λοιπούς επιτηδευματίες-ιδιοκτήτες η ασφαλιστική τους ενημερότητα ως δικαιολογητικό προκειμένου αυτοί να ελέγξουν στα ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν στην άσκηση του επιτηδεύματός τους, έτσι και στα Δημοσίας Χρήσης αυτοκίνητα θα έπρεπε να ισχύει το ίδιο. Το θέμα αυτό είναι μείζον στα συνεταιρικά αυτοκίνητα όπου ο ένας συνέταιρος είναι ενήμερος και ο άλλος όχι. Θεωρούμε ότι δεν είναι συνταγματική η διάταξη του Νόμου που ορίζει ότι η μη καταβολή (για οποιοδήποτε λόγο) των ασφαλιστικών εισφορών ενός εκ των συνιδιοκτητών αυτοκινήτου Δημοσίας Χρήσης, αποτελεί και παράγει δυσμενές αποτέλεσμα και για τον άλλο (ή τους άλλους) συνιδιοκτήτη. Ουσιαστικά τον τιμωρεί αφού του αφαιρεί το δικαίωμα στην εργασία, ενώ αυτός δεν ευθύνεται στο παραμικρό για την μη τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων του συνεταίρου του. 

4.Την δυνατότητα καταβολής μόνο της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης από την συνταξιοδοτική και αντίστροφα. Χιλιάδες συνάδελφοι εγκλωβισμένοι από τις συνταξιοδοτικές οφειλές δεν έχουν γιατρό και φάρμακα αυτοί και οι οικογένειες τους. Ανάμεσα τους πολύτεκνοι και γυναίκες η παιδιά συναδέλφων που χρειάζονται ακριβά φάρμακα και στενή ιατρική παρακολούθηση λόγο κάποιας μακροχρόνιας ασθένειας. Είναι ένα τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα που θα έδινε πιστεύουμε και μια ανακούφιση στον Φορέα της υγείας αφού οι εισφορές θα εισπράττονται κανονικά.

Κύριε Διοικητά, τα πρωτοβάθμια σωματεία ταξί των Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας-Έβρου-Καβάλας-Ξάνθης-Ροδόπης αποφάσισαν από κοινού για την επιστολή αυτή και εξουσιοδότησαν τον πρόεδρο και τον γραμματέα του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί και Αγοραίων Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης για την απόδοση αυτής της επιστολής.

Ευελπιστούμε στην κατανόηση και λύση των πιο πάνω σημαντικών προβλημάτων. Η καλή κατάσταση του οργανισμού είναι ευθύνη όλων μας.

  Ο                                                                                                          Ο
      ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                   Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


      ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ                                                          ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου